محصولات کشاورزان روستای

محصولات کشاورزان روستای

اطلاعات عمومی از کشاورزی
محصولات کشاورزان روستای

محصولات کشاورزان روستای

اطلاعات عمومی از کشاورزی

جمع آوری و پلمپ فروشگاهای غیر مجازکود وسم وبذر با هماهنگی سازمان نظام مهندسی و نیروی انتظامی

با اجازه از سازمان نظام مهندسی

جمع آوری و پلمپ فروشگاهای غیرمجاز کود وسم وبذر با هماهنگی سازمان نظام مهندسی و نیروی انتظامی


بازرسی از فروشگاههای سموم و دفع آفات نباتی استان

تاریخ : 30 ژانویه 2015

با توجه به اهمیت استفاده صحیح از سم در تولید محصول سالم و سلامتی جامعه نظارت و بازرسی فروشگاههای نهاده های کشاورزی توسط اکیپ های فنی و نظارتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان،سازمان جهاد کشاورزی،مدیریت حفظ نباتات و انجمن صنفی سموم انجام و بازدیدهای میدانی از فروشگاههای سموم صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آزادی (ریاست سازمان) ارایه خدمات فنی مهندسی توسط کارشناسان دارای صلاحیت را یکی دیگر ازاهداف اجرای این طرح دانستند.

منصور شهاب(مدیر صدور مجوزها و پروانه ها) اذعان داشت : وضعیت نهاده های کشاورزی شامل سموم دفع آفات نباتی و کودهای شیمیایی  ارایه شده در  فروشگاهها از نظر داشتن مجوزهای قانونی عرضه، تاریخ مجاز پروانه مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

 

 

1

2

 ایشان حضور مسئول فنی در فروشگاهها را الزامی دانستند،در صورتیکه مسئول فنی در فروشگاهها حاضر نباشند پس از اخطار های اولیه پروانه ایشان باطل و در نتیجه منجر به پلمپ فروشگاه خواهد شد.

در ادامه شهاب اظهار داشت:به منظور بالا بردن توان فنی مهندسی و آشنایی با  سموم جدیدی که به بازار عرضه می شود، سازمان نظام مهندسی در نظر دارد در هر سال دو دوره آموزشی برای تمامی دارندگان پروانه برگزار نماید.

 وی در انتها گفت:جهت محقق شدن اهداف این بازرسی ها و نهایتا ساماندهی فروشگاهها ،بازدید ها بصورت دوره ای و متوالی در سطح استان انجام می شود

3

 لینک خبر:

http://iaeo.org/fars/?p=6321

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد